Complaint: derde klacht via deze site

user-165629 on 04 April 2013 about EnergieDirect in category klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

energiedirect mijn mail komt terug gestuurd via gmail?? u belt of mailt mij maar in 2012 overgestapt via gaslicht.com naar EON de eindstand al in 2012 doorgegeven per brief 9-3-2012 de eindstand waarop staat verhuist tweemaal telefonisch excuus vorige maand en u stuurt de eindstand gedateerd op 9-3-2013 ik heb die al in 2012 doorgegeven op het formulier staat verhuist 9-3-2012?meerdere malen gebeld en ieder keer zei u medewerker u bent onze klant??? eon stedin en gaslicht.com hebben bevestigd dat er opgezegd is in 2012 u weigert dit en probeert steeds weer af te schrijven ik heb mijn eindafrekening nog niet eens ontvangen neem 1 persoon per klant dan heeft die de verantwoordelijkheid voor de oplossing u werkt met het doorgeef systeem vandaag Jan morgen Truus after sale is triest gesteld bij u

Desired solution:

bellen of mailen vertrouwen is weg maand geleden bood u nog tweemaal telefonisch excuus aan om een smily te krijgen op klacht.nl nu begint de incasso dreiging over 2013 ???ik betaal al maanden als klant aan EON en weet energiedirect te schrijven dat ik maar contact moet opnemen gisteren mail gestuurd komen keihard terug sinds 2012 elf mailtjes brieven en tetelefoontjes antwoord u bent bij onds klant de wereld op zijn kop informeer bij STEDIN , EON,of GASLICHT.COM die weten al maanden dat ik ben overgestapt

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er staan twee klachten open op klacht.nl De antwoorden worden verstuurd via de andere klacht.

All complaints of