Complaint: Ze bezorgen liever ‘niet thuis’ briefjes dan post

user-171490 on 04 April 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Alle bezorgingen die ik tot nu toe van Selekt Vracht heb ontvangen gingen niet goed. Tot zover bellen ze in alle gevallen aan en lopen ze direct weg en laten een briefje achter. Ik zie dit dan uit mijn raam en als ik dan met ongeveer 10 seconden beneden ben zijn de bezorgers al aan het weglopen. Dit gebeurt dus bij mij structureel. Daarbij bellen ze ook nog opdringerig aan door altijd gelijk twee keer de bel in te drukken, wat in mijn beleving al aangeeft wat voor mentaliteit ze hebben.

Desired solution:

Zorg dat ze op z'n minst een halve minuut wachten bij de deur, als je niemand door het raam ziet wil dat nog niet zeggen dat niemand thuis is. Mochten ze dit niet veranderen, dan zie ik liever dat dit bedrijf stopt. Van alle transportbedrijven heb ik nooit zulke problemen gehad als bij deze.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of