Complaint: Bezorgd maar niks gekregen!!!

user-171534 on 04 April 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen weekend zou ik volgens de track en tracé code een pakketje hebben ontvangen. Alleen heb ik nooit iets gekregen. Daarbij waren wij het hele weekend in Parijs dus het kon niet op de normale manier bezorgd zijn geworden.
Klacht ingediend bij shopvip en selektvracht en ook gebeld met het depot hier in de buurt. De bezorgster wist zeker dat ze het in de brievenbus had gedaan? Tja waarom is hier dan niks???

Desired solution:

Ik wil de kleertjes die ik besteld heb gewoon ontvangen.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Pakketje bleek verkeerd bezorgd te zijn. Is uiteindelijk hier in de brievenbus gedaan dus opgelost

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik kreeg een mail van jullie dat het in behandeling is genomen maar dit is niet meer nodig. Pakket bleek verkeerd bezorgd. Is door deze mensen bezorgd bij ons

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we geconstateerd dat het pakket inmiddels bij de consument is bezorgd.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of