Complaint: sparen tot je neervalt

user-171617 on 04 April 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb samen met collegas en vrienden gespaard bij de c1000 voor 50 zegels voor de CenterParcs actie, echter nu ik eraan toe kom om te boeken zijn er alleen nog maar weekenden, ons plan was een midweek in een premium cottage voor 4 of 6 personen voor 279 euro vanaf 19 augustus in het Heijderbos en aansluitend een weekend in een premium cottage in de Vossemeren ook voor 279 euro en dat vanaf vrijdag de 23e, wat ik erg vervelend vind met betrekking tot de actie is dat er vermeld werd dat dit niet in de schoolvakanties kon, maar ik woon in een dorp naast groningen en heb mijn vakantie aangevraagd voor een periode waarin de zomervakantie hier dan al is afgelopen, ik dacht dus dat ik goed zat en vandaag bij het willen boeken de eerste schrik dat er alleen nog maar weekenden zijn en daarbij dat deze volledig buiten mijn vrije dagen vallen. de actie was dan ook erg onduidelijk in welke data er voor de actie meedoen, en ik vind het ontzetten telleurstellend dat hierdoor de eerste vakantie met mijn vriend samen in de ruim 4 jaar dat we nu bij elkaar zijn gewoon niet doorgaat.

Desired solution:

als ze mij alsnog de aanbiedingen kunnen bieden volgens deze actie zou dit geweldig zijn, dan ga ik alsnog op vakantie

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - er is geen oplossing geboden omdat mijn klacht buiten de data van de actie viel, oftewel jammer dan pech gehad wij doen er niets aan, nog geen kortingsbon of iets dergelijks, ik ben zwaar teleurgesteld in de afhandeling en centerparcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van het hoofdkantoor.

All complaints of