Complaint: Bestelling wordt niet geleverd

user-171672 on 05 April 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

(Gebruik beschaafde taal en geen scheldwoorden.)26 mrt bestelling geplaatst, tot op heden, 5 april, niets ontvangen. Diverse keren gebeld, eerst moest een deel uit een ander magazijn komen, vervolgens werd er een onderzoek ingesteld?!zou 48 uur duren. Weer gebeld: onderzoek loopt nog. Gevraagd WAT er wordt onderzocht: weten ze niet. Gevraagd via mail en telefonisch of ik mijn 162,75 Euro kan terug krijgen. Kan niet: onderzoek loopt nog. Vanochtend huilend weer gebeld, aardige jongen aan de telefoon maar kan niets voor mij doen.

Desired solution:

Ik weet het niet meer: ik vroeg om de bestelling of mijn geld maar krijg beide niet. Voor mij de 1e keer Zalando maar NOOIT meer.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte meneer Kruijt,

Wij hebben uw klacht direct doorgegeven aan ons warenhuis en kunnen u melden dat uw bestelling zojuist is verstuurd en u een PostNL track&trace code in uw e-mail heeft ontvangen. Wij betreuren het ten zeerste dat u zo lang op uw bestelling heeft moeten wachten en bieden hier dan ook onze oprechte excuses voor aan.

Naar verwachting zal uw bestelling morgen of dinsdag bij u worden afgeleverd.

Met vriendelijke groet,
Koen de Vries,
Zalando Customor Care

All complaints of