Complaint: Pakket proppen in brievenbus

user-171795 on 05 April 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een pakketje van yves rocher ontvangen, de bezorger heeft onze brievenbus op een of andere manier open gemaakt, het is een bus aan de weg, niet de groene maar een eigen metalen bus met brievengleuf. Vervolgens het doosje erin gepropt en de bus weer gesloten. Resultaat: een verbogen slot, de beugel onderin de bus is verbogen en een beschadigd pakket. Dit gebeurde op donderdag 28 maart. Na een klacht bij YR kreeg ik een klein goedmakertje toegezonden in, je raad het al:in een doosje, ook deze is gisteren 4 april op dezelfde manier in de brievenbus gepropt. Ik ben woedend, bus ontzet en wie betaald een nieuwe?

Desired solution:

Grote excuses van de bezorger en van selektvracht ontslag van deze bezorger. Dit kan echt niet!!! En als ik mijn zin doe, een nieuwe brievenbus.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben aan de consument onze excuses aangeboden voor het ongemak. Tevens hebben we de consument geinformeerd hoe er een eventuele claimprocedure gestart kan worden, en over hoe we vanuit Selektvracht de klacht gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of