Complaint: Dubbele abonnements kosten

user-171834 on 05 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn abonements kosten worden dubbel geboekt, dus gebetaald 128 euro ipv 64 euro. Elke maand moet je weer bellen om het ongedaan te maken.Dit duurt al 7 maanden. 15 maal al gebeld naar klantenservice maar die stakkers kunnen er ook niets aan doen dat het niet fatsoenlijk wordt hersteld bij Billing.
Dat is pas een arogante afdeling.
Een brief naar Utrecht sturen heeft ook niet geholpen, krijg je een standaard brief terug dat ze de fout zo spoedig mogelijk oplossen (7maanden?)en dat ze verrekening doen in de aankomende maanden,watook weer niet juist was.
Ondertussen al meer dan 7uur met dat geleuter bezig.Kosten 320 euro Nu weer een brief gestuurd naar utrecht dat ik de stekker er uit trek,want ik heb geen vertrouwen dat het goed komt, en dat ik de zogenaamde boete voor vroegtijdig stoppen met het jaarkontrakt niet betaal. Zie algemene voor waarden vanopzeggen zonder schuld.

Desired solution:

Een rekening die klopt

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of