My complaint:
Sinds 04/04/13: 200 MB overschreden
– 1e melding 75% bundel verbruikt ontvangen per mail om 2.00 AM op 06/04/13
– 2e melding 100% bundel verbruikt ontvangen per mail om 3.12 AM op 06/04/13
– 3e melding dat minimaal 75% en vervolgens 100% van bundel is verbruikt ontvangen per sms om 9.00 AM op 06/04/13
– Extra verbruikskosten in middag nog op 1.93 euro
– Extra verbruikskosten in avond (23.00 PM) ineens op 9.35 euro waarbij de kb’s van 04/04/13 ineens verhoogd was van ong. 133 MB naar 184 MB en totaal keren internetgebruik van 26x naar 31x.
Bij beide overzichten stond dat op dat moment bijgewerkt was tot 05/04/13, 17:41:29 (!!)
Acties:
– Data op iphone 4s uitgezet om 2.15 AM op 06/04/13
– 3G + Location tevens uitgezet om 11.00 AM op 06/04/13
– Internet op mobiel uitgezet op mijn simyo om 12.15 AM op 06/04/13
– Simkaart verwijderd uit iPhone om 23.00 PM
Desired solution:
1) Onderzoek waarbij door Simyo met toestemming van de klant kijkt in de privacy gevoelige gegevens. Deze gegevens door Simyo gedeeld aan de klant.
2) Moderators van het Simyo forum trainen op constructieve feedback geven. Meer technische kennis op gebied van telefoons en telefonie zou een kerneigenschap moeten zijn.
3) Coulance regeling m.b.t. de gemaakte kosten waar de klant geen controle over had.