My complaint:
Net als vele anderen heb ik op 12 februari 2013 het RebounZ orthopedisch voetbed besteld via groupdeal.nl. Inmiddels is dit anderhalve maand geleden en heb ik nog helemaal niets ontvangen. Verzending binnen 17 werkdagen na afloop van de deal blijkt niet te kloppen. Op 6 en 8 maart heb ik de leverancier gemaild met de vraag wanneer er wordt geleverd. Hierop heb ik tot nu toe nog geen antwoord ontvangen. Op 16 maart heb ik de klantenservice van groupdeal gemaild. Met als reactie dat de laatste verzendingen in de week van 19 maart zouden worden verzonden. In die week heb ik niets ontvangen. Op 24 maart wederom een mailtje gestuurd naar de klantenservice van groupdeal met de vraag wanneer er wordt geleverd. Tot nu toe heb ik er geen antwoord op teruggekregen. Ik ontdekte op 28 maart de website klacht.nl. Daarop heb ik mijn klacht voor het eerst geplaatst. Op 4 april kwam de oplossing … u raadt het vast. Nog deze week zouden de laatste leveringen worden verzonden. En deze week bestond uit vrijdag 5 en zaterdag 6 april. Niets ontvangen. Helemaal niets. Nu wens ik geen levering meer, nu wil ik mijn geld terug. Het heeft me lang genoeg geduurd. Ik vind dit een enorme waardeloze manier van met mensen/klanten omgaan. En kom als organisatie nu niet nogmaals aan, dat de spullen deze week worden verzonden, want die deal accepteer ik niet meer.
Desired solution:
Ik wil dat mijn geld wordt teruggestort.