Complaint: Peter Pan rang gold

user-68531 on 07 April 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op zaterdag 17 februari 2013 had ik 2 tickets voor de voorstelling Peter Pan om 15:00 uur in Ziggo Dome, zuid 110, rij 11, stoel 366 en 367. Omdat dit Rang Gold was, ging ik uit van prima plaatsen. Op zich was dat ook zo, ware het niet dat er vanaf het begin als decorstuk een enorme ouderwetse grammofoon met zo’n grote hoorn op het toneel stond. Deze grammofoon zorgde ervoor dat zodra er een scene was op het achterste podium, het dichtst bij de decormuur (en dat gebeurde nogal eens) wij alleen de voeten en een stukje been van de acteurs zagen en naar de rest moesten raden. Wij hoopten dan ook, dat de grammofoon verplaatst zou worden. Dit gebeurde ook wel, maar helaas maar voor een paar minuten, daarna stond hij tot het einde van de voorstelling weer op zijn oude, ons het zicht benemende plek. Een slechte zaak, dat je delen van de voorstelling niet kunt zien met kaartjes RANG GOLD! (Normaal heb je dan de goedkoopste plekken, waarbij vermeld wordt dat het zicht niet optimaal is.) Tot zover mijn klacht.
Maar als extra opmerking wil ik nog even kwijt, dat ik nog nooit zo’n slechte musical heb gezien met als los zand bij elkaar geraapte scenes, Engelse popliedjes zonder enige samenhang en alleen terend op special effects. Voor kinderen was het helemaal niet te begrijpen en mijn dochter (17), die van kindsaf dol is op het verhaal van Peter Pan, wilde in de pauze al vertrekken omdat ze vond dat het originele verhaal veel te veel geweld werd aangedaan.

Desired solution:

Dat er eens goed naar de opstelling van die grammofoon wordt gekeken, zodat mensen bij de toekomstige voorstellingen niet hetzelfde slechte zicht op het eerste podium ervaren. En een kleine vergoeding in de vorm van een tegoed bij een nieuwe bestelling is natuurlijk ook fijn als goedmakertje.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from Seetickets.nl

11 years ago - afgehandeld.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 8 april telefonisch contact opgenomen met de klant.

All complaints of