My complaint:
Fa-med BV hoort als administratief bedrijf zelf de financiele afhandeling met de zorgverzekeraar af te wikkelen. Men stuurt mij incasso aanmaningen omdat de zorg codes van zorgverzekeraar Agis verandered zouden zijn. En om Fa-med BV te bellen moet je een duur 0900 nr bellen. Wat resulteerde in 15 euro extra bel kosten met mijn GSM afgelopen maand. Onlangs weer moeten bellen met Fa-med BV.
Dus die smoes dat de zorg codes bij Agis veranderd zijn komt ze goed uit, want als iedereen een 0900 nr gaat bellen is het KASSA natuurlijk.
Laksheid en niet willen afstemmen met Agis. Fa-med BV schuift t probleem af op Agis, en als ik Agis bel schuiven ze t af op Fam-med BV.
Ondertussen word er door zowel door Fa-med BV als Agis goed verdient met hun 0900 nr. Allebei pure oplichters.
Mijn tip: Blijf bij deze 2 oplichters vandaan!!!!
Desired solution:
Wil van Fam-med BV de 15 euro extra bel kosten die ik heb gemaakt afgelopen maand, en onlangs weer de zelfde tijd aan de telefoon met ze gezeten. Zal weer 15 euro belkosten zijn met gsm. Dus wil in totaal 30 euro vergoed krijgen.