Complaint: Foutieve facturering wordt traag hersteld (8 maanden), te veel betaalde gelden niet correct terug betaald. (13 maanden)

user-172328 on 08 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Voor het opzeggen van een ISDN verbinding met beltotaal waren wij 2 weken te laat. zuur maar dat kan, nu kon het huidige contract wel omgezet worden naar een goedkopere kale isdn aanluiting. dit hebben wij gedaan. echter bleef kpn gewoon ISDN + beltotaal factureren en incasseren.

telkens de belofte volgende factuur wordt het verrekend… ja duurd weer 2 maanden voor dat dat te controleren is.

nu zijn we 13 maanden verder en is de zaak nog niet correct opgelost.

Hier een overzicht:

30-3-2012 ISDN opgezegd per 6-2013 + ISDN aangepast tot 6-2013 maand bedrag word € 25.08 order 41739XX

18-4-2012 Gebeld met westendorp melding gemaakt dat er niets is veranderd.

13-6-2012 Gebeld met mevr. van de Kolk, teveel betaalde geld wordt gecrediteerd.

17-9-2012 Gebeld met Korst Hulshof nog niets gewijzigd. opnieuw opzeggingen en wijziging ISDN door gegeven order 42369XX
+ klacht aangemaakt + toezegging credit te veel betaalde geld. (van klacht ook nooit iets weer gehoord)

11-10-2012 Gebeld met Joke van zijl, credit komt in december 2012

20-12-2013 Gebeld geen credit gekregen

14-2-2013 gebeld met Joke van zijl, nogmaals het verzoek om de betalingen te controleren. geen reactie gehad.

wij zijn van mening dat de kosten voor ons uit de hand gaan lopen. er is totaal nu ruim 4 uur aan besteed.
deze kosten zullen we als de zaken zijn afgerond verhalen op kpn.

8-4-2013 Gelden zijn nog niet verrekend wel toezegging dat ze verrekend worden, de kosten die wij gemaakt hebben niet vergoed.

Desired solution:

de teveel betaalde gelden moeten terug betaald worden. ook de kosten die wij gemaakt hebben a € 206.91 moeten vergoed worden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of