Complaint: Nieuw modem

user-172530 on 10 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij kregen vandaag een nieuwe modem. Tussen 8.00 – 13.00 uur zou er een monteur kunnen komen.
Voor 8.00 uur werden alle verbindingen verbroken, monteur kwam pas om 11.00 uur. Ik kon vanaf toen niet meer thuiswerken, ik verwachte een belangrijk telefoontje en de kinderen konden hun les uitval niet meer nakijken met het gevolg dat ze misschien voor niets te vroeg naar school gingen.Waarom is dit gedaan, kan dat niet pas als er een monteur aanwezig is??

Desired solution:

Graag zou ik hier antwoord op hebben.
Het modem werkt op dit moment maar half, ik heb geen telefoonverbinding en het internetten is niet versneld door een breuk in de kabel ergens. Graag wil ik uitstel van het probeer abonement wat wij zouden krijgen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of