My complaint:
3 weken geleden heb ik iemand een glasvijl cadeau gedaan merk etos.
Deze nagelvijl is 1x gebruikt en in de tas mee genomen naar huis in het daarvoor bestemde hulsje.Bij aankomst in Dordrecht bleek de vijl al gebroken te zijn.Deze klacht heb ik vanmiddag aangegeven bij etos Beumingenhave te Barendrecht alwaar de vijl gekocht is.Vlgs de medewerkster kon zij hier niets mee, zij heeft de vijl niet eens gezien daar ik die niet bij me had maar gaf aan dat een glasvijl erg breekbaar is deze niet meegenomen kan worden dus de fout lag bij ons. aldus deze medewerkster. Ik bezit zelf 9 jaar een glasvijl die regelmatig mee in de koffer in het vliegtuig gaat en deze is nog steeds heel. Als klant voel ik mij afgescheept met dit antwoord en zij dat ik de klacht zou melden en kreeg als antwoord dat moet u doen.in plaats van medenken met mij.
Desired solution:
Ik vind dat een glasvijl na 3 weken niet stuk mag
Normaal kom ik graag bij de Etos en wordt goed geholpen deze dame heb ik er nog nooit gezien en kon ook haar naam niet zien.