My complaint:
Onze klacht is dat we contact opnemen met Woonsquare voor navraag te doen wanneer we de hoekbank mogen verwachten.
Daar krijgen we dan doodleuk te horen dat er blijkbaar een fout is gemaakt. Er zijn teveel bestellingen binnen gekomen in een korte tijd waardoor sommige bestellingen zijn achtergebleven. Ik ben echt enorm boos op een winkel die me de hemel inprijde waarom we juist voor Woonsquare moesten kiezen. De verwachte levertijd zal nu ongeveer nog 4 weken in beslag kunnen nemen. Op de manier hoe dit ons werd verteld gaf niet echt het vertrouwen dat dit ook echt BINNEN 4 weken geleverd gaat worden, en dat we over 4 weken opnieuw aan de telefoon hangen. Dat er ergens fouten zijn gemaakt moet in mijn ogen worden opgelost met de klant. We zitten voor de duidelijkheid nu opnieuw een maand zonder bank!! Verder vindt ik het heel slecht dat ik contact op moet nemen, en dat de winkel ons daar niet voor heeft gebeld.
Desired solution:
Ik zou tevreden zijn als iemand binnen de organisatie van Woonsquare contact opneemt zodat we gezamenlijk tot een oplossing kunnen komen.