Complaint: opzeggen abonnement

user-172986 on 11 April 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Sleeking,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

Omdat vandaag ook de verlengdatum van uw abonnement is, bestaat de mogelijkheid dat er nog 1 incasso zal plaatsvinden. Mocht dit het geval zijn verzoeken wij u vriendelijk ons hiervan het PID nummer door te geven zodat wij deze aan u kunnen retourneren.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of