Complaint: afsluiten internet

user-173518 on 14 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hebben een verhuizing doorgegeven aan KPN. Kregen keurig een bevestigingsbrief met de datum van afsluiten oud adres en aansluiten nieuw adres (24 mei). Maar werden 9 april afgesloten zonder enige waarschuwing. Computer meldt dat we niet bekend zijn bij KPN ( ach, dat is pas 40 jaar)en ze gaan monteur sturen. Eerst ligt het aan onze computer (te oud= 2,5 jaar), dan komt het door de verkeerde code op het modem (is niet waar) enz. Monteur belt naar technische dienst, blijkt dat we afgesloten zijn. Er wordt beloofd dat het in orde komt ( kregen zelfs een SMS dat “onze” storing verholpen is) maar nu blijkt dat KPN de sloop niet kan terugdraaien.
Bij onze vorige verhuizing (bijna 3 jaar geleden) hebben we precies hetzelfde meegemaakt. We hadden 7 weken geen internet en telefoon en alle emails met verhuisgegevens (bedrijven ed) waren verwijderd. Ik ben er toen ziek van geworden en ik wil dat niet weer.

Desired solution:

Ik heb de afgelopen week uren gebeld met de KPN, omdat ik bang was dat we dit weer moesten meemaken. De waarheid werd niet verteld. Voortdurend gedraai en gelieg. Dat vind ik erg. De oplossing is om eerlijk te zijn naar de klant en mee te denken wat de beste oplossing is. Ook is een behoorlijke compensatie op zijn plaats voor onze geleden schade. Ik heb wel wat anders te doen dan onzin aan te horen en heel veel werk en het regelen van onze verhuizing is blijven liggen. Kan KPN voor mij de stucadoor, schilder, installatie van de badkamer en keuken en het uitzoeken en leggen van de vloer voor ons regelen? Alle adressen en de gegevens voor ons opschrijven? Over 6 weken moet alles klaar zijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of