Complaint: abonnement opzeggen

user-173674 on 16 April 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb al een aantal maal geprobeert het abonnement op te zeggen die ik hier heb lopen. Helaas schijnt dit niet door te komen want ze blijven geld van mijn rekening af schrijven. Dit tot mijn grote ongenoegen. Ik heb hen al een aantal maal mijn gegevens doorgeven en gevraagt om reactie die ik dan gewoon weg niet krijg.Ik wil het nu nog een keer proberen om het op een fatsoenlijke manier stop te laten zetten. Mocht dit niet gaan, overweeg ik om mijn bank opdracht te geven hen te gaan blokeren zodat er niets meer afgeschreven kan worden. Ik wordt er namelijk gek van dat er niet gewoon opgezegd kan worden en ze gewoon zonder toestemming geld afschrijven.Ik weet neit of ik de gegevens hier op moet geven maar bij deze doe ik het toch maar even.
Erna de Vries
Dokterplaslaan 37
5324CR Ammerzoden.

Dit zijn naar mij idee de gevens waar ik mee ingeschreven sta.

Met vriendelijke groet,

Erna de Vries

Desired solution:

Dat ze het abonnement stop zetten en geen geld meer van mijn rekening schrijven.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw de Vries,

Op 28 januari 2013 heeft u ons een bericht gestuurd met het verzoek uw abonnement stop te zetten, dit hebben wij die zelfde dag voor u gedaan, zie onderstaande berichten:

28 januari 2013
10:53 uur

Vraag:Geachte heer,mevrouw, Ik wil graag het abonement opzeggen. ik heb dit namelijk al eerder geprobeert maar helaas is dit niet gelukt dus bij deze wil ik dat alsnog doen. Mijn gegevens zijn P.C.A de Vries. Het adres waar ik op ingeschreven sta is: Dokter Plaslaan 37, 5324CR Ammerzoden. Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Erna de Vries

Antwoord: Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet. U kunt tot einde van de abonnementsperiode volledig gebruik maken van onze dienst. Daarna zal uw abonnement beëindigd zijn en ontvangt u alleen nog de mailing met het huurwoningaanbod.

Status: Gesloten op 28 januari 2013 om 10:58 uur

Wij hebben na deze datum geen incasso meer uitgevoerd op deze inschrijving. Mocht dit wel het geval zijn verzoeken wij u ons het PID nummer van deze incasso door te geven zodat wij dit voor u uit kunnen zoeken.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of