Complaint: Steentjes uit de ketting

user-173785 on 16 April 2013 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in December een swarovski ketting gekregen van mijn vriend.
In Jan / Feb vielen de eerste steentjes eruit. Voornamelijk van de kant met de zwarte steentjes.
Ik heb het opgestuurd , en hierna was hij weer als nieuw.
Na 2 a 3 weken vielen er weer steentjes uit en nu zit er in de kant met de zwarte steentjes nog maar 1 steentje. De kant met de zilveren steentjes zijn er nu ook al 3 uit.
Ik heb dit bij een cadeauwinkel in Amersfoort gekocht ( woon zelf in Limburg ) omdat we op vakantie waren, nu is dit winkeltje er niet meer. Als ik het steeds moet opsturen kost het me 6.50 terwijl ik het dan maar 3 weken om kan en dan weer de steentjes eruit gaan.

Ik had gedacht dat Swarovski een goede kwaliteit had omdat je er best veel voor betaald ( vooral voor studenten ).
Maar dit valt me erg tegen bij deze ketting. Ik hoop op een oplossing.

Ik heb geen ervaring nog met de snelhied, vriendelijkheid en oplossing van Swarovski. Dit moet dus nog blijken.

Desired solution:

Ik zou het fijn vinden wanneer ik een nieuwe ketting krijg; omdat ik deze al een keer heb laten repareren en na 2 weken weer de steentjes eruit waren.

Het liefste zou ik mijn geld terug willen ; omdat de ketting niet aan de kwaliteit voldoet terwijl je er veel aan hebt betaalt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Swarovski about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Swarovski to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij adviseren u contact op te nemen met de consumentenservice van Swarovski via customer_relations.bnl@swarovski.com.

All complaints of