Complaint: Na bijna twee maanden, geen product wel aanmaning.

user-173882 on 16 April 2013 about Conrad Electronic in category Electronica Winkels - ketens

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De volgende klacht heb ik ook bij Conrad zelf ingediend (onder vermelding van mijn klantnummer):

Geachte heer/mevrouw,

20 februari 2013 heb ik bij jullie 10m speakerkabel bestelt, 2×4,0mm².
Toen deze fout werd geleverd (2×2,5mm²) heb ik gebeld en is deze opnieuw geleverd.
Weer fout, weer gebeld (2e keer) en weer zou deze opnieuw geleverd worden.
De derde keer ging het opnieuw fout, waardoor ik voor de derde keer belde.
Deze keer werd er beloofd dat e.e.a. uitgezocht zou worden en ik terug zou horen.
Dat is nooit gebeurd, dus ik bel een vierde keer.
Weer de belofte dat ik terug zou horen, weer niet nagekomen.
Daarom bel ik een vijfde keer en een mevrouw gaat mij vertellen dat jullie het product niet hebben.
We worden het niet eens en vanaf jullie kant wordt de hoorn er op gegooid.
Vandaag ontvang ik een aanmaning voor 2 van de 3 foute producten die ik nog niet heb terug gestuurd.
Dus ik bel weer, voor de zesde keer.
Ik spreek met jullie af dat ik vandaag nog een e-mail ontvang met daarin precies wat ik nog van jullie krijg en wat jullie nog van mij krijgen.
Nu is het 17:30 geweest en heb ik geen e-mail ontvangen.

Ondertussen is het a.s. zaterdag precies twee maanden geleden dat ik mijn bestelling bij jullie heb geplaatst.
En heb ik 6x 10ct per minuut bovenop mijn normale telefoonkosten betaald voor een gesprek met jullie.
Nog steeds is er geen oplossing.
Ik heb dit product bestelt omdat ik het nodig heb, maar ik zit zonder.

Graag hoor ik van jullie nog deze week een oplossing.
Mocht dit niet lukken, dan schakel ik mijn juridisch adviseur in.
Ik hoop echter dat we er ‘gewoon’ uit kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
*gecensureerd*

Desired solution:

Ik wil dat Conrad de overeenkomst nakomt en de kabel levert. De eerste foute kabel heb ik terug gestuurd, de tweede en derde heb ik nog in mijn bezit. Ik heb geen zin die terug te sturen voordat ik de juiste kabel of in ieder geval nog minstens mijn geld en excuses heb ontvangen. Ik vertrouw er namelijk niet op dat Conrad zich aan de overeenkomst houdt, tot nu toe wijst alles er namelijk op dat ze dit niet doen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Conrad Electronic

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Conrad Electronic

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Conrad Electronic

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Conrad Electronic posted

Conrad Electronic

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Via de e-mail contact gehad met de klant. Opgelost.

All complaints of