Complaint: Account onterecht geblokkeerd

user-173932 on 16 April 2013 about Marktplaats in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Iedere keer als ik een account aanmaak dan wordt deze twee dagen later geblokkeerd zonder enige reden.

Er is één keer een klacht geweest van een koper omdat zij niet snel genoeg haar gekochte product kreeg (was iets fout gegaan met versturen). Uiteindelijk netjes opgelost, maar zij had al een klacht ingediend op Marktplaats.
Ik heb daarop een mail naar Marktplaats gestuurd, maar het enige dat ze antwoorden is dat zij dat mogen doen.

Dus via een nieuw e-mailadres een account aangemaakt. Dit tot drie keer toe geprobeerd, maar twee dagen later wordt mijn account verwijderd en geblokkeerd en worden kopers voor mij gewaarschuwd. Zonder enige reden. Ze weten niet eens zeker dat ik het ben aangezien ik het laatste account via een compleet ander ip-adres heb aangemaakt en beheert.

Ook kan ik met bewijzen aantonen dat ik een eerlijke verkoper ben, maar ook daar heeft marktplaats geen oren naar.

Desired solution:

Ik wil dat Marktplaats mijn account deblokkeert of een nieuw account niet meer blokkeert tenzij hier echt een reden voor is.

Of dat zij naar mijn bewijzen kijken zodat marktplaats zelf kan zien dat ik eerlijk ben. En op basis van mijn kant van het verhaal en bewijzen een eerlijk besluit neemt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Marktplaats

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Marktplaats to pickup complaint

All complaints of