My complaint:
Door omstandigheden sloot de opleiding van mijn 17 jarige zoon. Daar hij leerplichtig is was thuis studie op een schoollocatie de enige oplossing. Hij wilde havo doen en de NHA vertelde ons dat dit 50 euro per maand zou kosten. Toen wij echter akkoord gingen bleek het om 50 euro per vak te gaan. En op deze mannier was het voor ons onmogelijk om 9 vakken tegelijk te volgen. We hebben de hele zaak toen ook direct telefonisch afgeblazen. Mijn zoon zit inmidels in een kliniek. En ja, we hebben door omstandigheden de lesstof, die niet gebruikt was, te laat teruggestuurd. Maar ook dat was volgens NHA na een telefoontje geen probleem. Maar nu, 3 maanden verder, krijgen we gigantische rekeningen die wij niet kunnen betalen, wat volgens NHA niet anders kan en van telefonische afzeggen weten ze hoegenaamd niets.Ook beweren ze niet alle lesmatriaal te hebben teruggekregen.
Desired solution:
Een telefoontje van NHA waarin ze excuses aanbieden en de zaak verder voor gezien houden. Wanr wij hebben gewoon eerlijk volgens afspraken met NHA de deze zaak afgehandeld.