My complaint:
Voor een voorjaarsvakantie hadden we onze web-to-go van Simyo nodig.
Simyo stuurde mail dat tegoed moest worden opgewaardeerd binnen 1 week.
Inloggen lukte niet omdat Simyo de inlogprocedure had gewijzigd zonder de klanten te informeren (van gebruikersnaam naar 06nummer van de simkaart).
Hierover een mail gestuurd, maar pas daaaagen later een reactie ontvangen.
Inmiddels waren we op ons vakantieadres en konden we niet meer inloggen omdat Simyo bij gering tegoed ook inloggen voor opwaarderen niet meer toestond (was in het verleden wel mogelijk).
Simyo heeft toen omdat wij niet snel genoeg gereageerd zouden hebben (hebben wij wel maar vanwege hun trage antwoord was de account niet meer toegankelijk) de account opgeheven en mijn resterende € 3,00 ingepikt.
Een nieuwe SIMkaart als goedmakertje met mijn oude tegoed kon niet volgens simyo omdat ze geen DONGLEs meer leveren.
Ze proberen dus duidelijk de web-to-go-klanten te lozen en de resterende tegoeden in te pikken.
Desired solution:
Account herstellen zou in eerste instantie een nette en klantgerichte oplossing zijn. Echter het vertrouwen daalt bij iedere mail die zij beantwoorden.
Wil minimaal mijn tegoed terug op mijn rekening. Het is MIJN geld dat zij zonder toestemming in bezit houden.