Complaint: 3 x op een rij onterecht onze energie standen geschat ( op 5000 KW! )

j degener on 18 April 2013 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

voor een 3e jaar op een rij zijn onze energie standen geschat terwijl wij deze gewoon hebben doorgegeven. Tevens hebben wij buitensporig hoge jaar eindafrekeningen gekregen. Wij wonen in een appartementje met 2 slaapkamers en hebben volgens de NL energie maatschappij 5000 kilowatt gebruikt.

Volgens hun klopt alles en moeten wij maar gewoon betalen. Nu ben ik overgestapt naar Essent vanaf 7 maart. EN ja hoor weer een geschatte stand en 600 euro bijbetalen. Alleen maar ellende met die rot maatschappij.

Gezien ik een bedrijf heb dat website’s ontwikkeld en specialist is in internet marketing ga ik binnenkort de website: www.genaaiddoornlenergiemaatshapij.nl opzetten. Hierop zet ik alle opgenomen telefoon gesprekken en nota’s welke wij ontvangen hebben. Dan kunnen nietsvermoedende mensen eens echt vergelijken wat ze gaan betalen!

Desired solution:

Totale sanering laatste nota anders zijn boven genoemde maatregelen een feit binnen 4 weken

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to NLE to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from NLE

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen hebben neemt u dan contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Nederlandse Energie Maatschappij

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Hier is helemaal niks afgehandeld. Enkel nog een keer aangegeven dat ik gewoon moet betalen. Dat ga ik doen. Maar mijn aangekondigde maatregelen ook.

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

24-04-2013, klachtafhandeling heeft telefonisch contact opgenomen met de klant en de eindnota en het verbruik besproken.

All complaints of