Complaint: Klant-Onvriendelijk

user-174324 on 18 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wegens een lage downloadsnelheid van mijn (Telefoon-TV-Internet- ) Instappakket, (8MB)
adviseerde KPN om over te stappen op het Standaardpakket.(tot40 Mb).
Maar volgens het per email gestuurde contract kon ik niet meer verwachten dan 11 Mb downloadsnelheid.
KPN dezelfde dag gevraagd om alles te laten zo als het was omdat ik er nauwelijks iets mee opschoot. Dat werd toegezegd via hun klanten-service.Men had er begrip voor.
Twee weken later was de Telefoon “Dood”. Dus ook geen TV en Internet.
Na contact via mijn mobieltje met KPN zou de verbinding de volgende dag hersteld zijn. Maar de volgende dag kreeg ik te horen dat de lijn “Gesloopt”was. Het zou 3 weken duren voordat de telefoon weer kon worden aangesloten en ik moest dan opnieuw een contract afsluiten.Ik wist niet wat ik hoorde. Schandalig om zo maar iemand af te sluiten. Er zal maar een noodsituatie zijn waar bij je snel hulp nodig hebt.
Inmiddels ben ik een overeenkomst aangegaan met een andere provider die na 10 dagen de telefoon weer had aangesloten met behoud van mijn oude telefoonnummer met TV en Internet.

Desired solution:

Een excuusbrief van de KPN voor het geleden ongemak.
Vergoeding voor de gemaakte kosten van mijn prepay-mobiel
Vergoeding van de kosten van een Dongel voor mobielinternet.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of