Complaint: Geen jaarkaart thuisgestuurd

aw0693 on 18 April 2013 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via vakantieveilingen.nl heb ik een jaarkaart van de website hotelbon.nl gekocht. Op 19 maart heb ik een e-mail van hotelbon gekregen dat deze jaarkaart binnen 5 a 10 werkdagen thuis gestuurd zou krijgen.
Deze jaarkaart is nog steeds niet binnen!
Op 8 april heb ik een bericht naar vakantieveilingen.nl gestuurd (in de automatische e-mail die ik terug kreeg staat dat ze binnen 2 werkdagen zullen reageren) maar ook hier heb ik geen reactie op gehad! De 2 werkdagen zijn toch zeker al wel voorbij!
Mijn klacht is dus duidelijk: ik wil mijn jaarkaart! Ik heb hier voor betaald en wens deze dus ook te ontvangen.

Desired solution:

Ik wens mijn jaarkaart te ontvangen waar ik voor betaald heb.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Hotelbon

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Hotelbon to pickup complaint

All complaints of