Complaint: pakketen in rekening brengen waar ik niet om heb gevraagd

user-174331 on 18 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sind september alles in 1 pakket van de kpn.brengen sinds december extra pakketen in rekening waar ik niet om heb gevraagd.Ik heb hier meerdere malen over gebeld elke medewerker zegt elke keer het word opgelost tot op hede is het nog steeds niet opgelost en blijven zij maar het bedrag afschrijven.automatische incasso wil ik stop zetten dit kan echter volgens die medewerker niet.kunnen schijnbaar geen acceptgirokaart sturen.

Desired solution:

de afgeschreven bedragen van de pakketen waar ik niet om heb gevraagd terug vorderen. en alleen de produkten wat we graag zelf willen!!!!!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of