Complaint: Zalando betaalwijzen

user-152112 on 20 April 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij Zalando kon je betalen per acceptgiro/afterpay. Mijn eerste bestellingen zijn dan ook goed verlopen. Goede snelle service, net verpakt en direct na bezorging kunnen betalen: zowel de grote als de kleine bestellingen. Ze hadden er een klant bij.
Echter is nu steeds bij het proberen te plaatsen van een bestelling die optie niet meer beschikbaar. Ik heb geen creditcard, ook geen internetbankieren dus ideal is ook geen optie.
Ik ben kredietwaardig en heb mijn rekeningen altijd op tijd betaald.
Van Zalando krijg je herhaaldelijk het standaard antwoord terug en met dat zij hier geen invloed op hebben.
Erg vervelend voor mij dat ik geen bestellingen meer kan plaatsen, maar Zalando is hierdoor ook een klant kwijt.

Desired solution:

Optie acceptgiro/afterpay altijd beschikbaar maken. (en zorgen dat Zalando hier wel degelijk invloed op heeft, ondanks een extern bedrijf)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Wat jammer dat het bedrijf "opgelost" bij de klacht kan plaatsen, terwijl het voor de klant helemaal niet opgelost is. Helaas hierdoor ex-klant. R. Corver

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste meneer/mevrouw,

Het kan inderdaad zo zijn dat u niet alle betaalmogelijkheden kunt kiezen op het moment dat u bij de kassa bent aangekomen.

Zoals aangegeven in eerdere e-mails behouden wij ons het recht op de optie acceptgiro niet bij elke bestelling aan te bieden. Ook wanneer dit bij eerdere orders wel het geval was. Per bestelling wordt aan de hand van een aantal factoren bepaalt of deze optie wel of niet wordt weergegeven bij uw kassa. Helaas kunnen wij dit niet aanpassen, omdat dit automatisch gegenereerd wordt.

Met vriendelijke groet,
Koen de Vries,
Zalando Customer Care

All complaints of