Complaint: KPN doet het gewoon (knollen voor citroenen)

user-174809 on 22 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omdat internet snelheid laag was premium abbo genomen. Monteur zou langs komen, kwam niet. Internetsnelheid zou stijgen, steeg niet. Klantenservice beloofde hulp maar gebeurd niets.
Tweede lijn belt op en zegt dat snelheid wel hoger is maar dit is niet zo. Nu blijkt dat ze vermoedelijk verkeerde lijn hebben opgewaardeerd?
Natuurlijk geheel in traditie van telecombedrijven, niets lukt maar de nieuwe hogere rekening innen lukt ineens wel.

23-4
Vandaag ben ik gebeld naar aanleiding van deze klacht. Werd vervelend gesprek wat tot niets anders heeft geleid dan meer frustratie.
Ook weer gebeld om de analoge lijn veranderd te krijgen naar vdsl. Ticket is aangemaakt en ik zal worden gebeld door de afdeling planning.

Desired solution:

Ik wil graag krijgen waarvoor betaald wordt.
Ik zou het op prijs stellen als de klantenservice nakomt wat ze beloofd.
Ik zou het prettig vinden als de eerste en tweede lijn van KPN met elkaar samenwerken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Tot vandaag ben ik nog niet gebeld door de afdeling planning van KPN. Begin er een beetje moedeloos van te worden eerlijk gezegd. Wat te doen? Misschien maar een goed boek lezen, Kafka lijkt me inmiddels wel wat.

All complaints of