My complaint:
Op 1 april jl. heb ik een bestelling bij Zalando gedaan, en een behoorlijk bedrag aanbetaald. De kleding zou op 5 april geleverd worden. Vervolgens kreeg ik op 5 april een email dat de bestelling vertraagd was, wat erg jammer was omdat ik een aantal stukken voor een gelegenheid op 6 april besteld had. Uiteindelijk kreeg ik op 10 april bericht dat de bestelling onderweg was. Via de track&trace van PostNL zag ik op 12 april dat zij het pakket niet hadden kunnen afleveren. De reden bleek dat Zalando mijn adres (huisnummer toevoeging) niet volledig aan PostNL had doorgegeven. Bij hen waren de gegevens immers volledig bekend. Nadat ik zelf ben gaan informeren wanneer ik het pakket alsnog kon verwachten, kreeg ik tot mijn verbazing de reactie dat een deel van de bestelling niet meer leverbaar was. Wat mij ten zeerste verbaasde! Ik heb de kleding besteld, betaald en door een fout van Zalando niet ontvangen! Hoe kan het dan niet meer leverbaar zijn? Als de adresvoering juist was geweest had ik het immers allang in huis gehad! Middels contact met de klantenservice werd mij duidelijk gemaakt dat ik enkel mijn geld terug zou kunnen krijgen en de kleding die nog voorradig was opnieuw zou kunnen bestellen. Ik heb een aantal maal aan de medewerkster aangegeven dat ik niet mijn gekd terug wil, maar gewoon de kleding die besteld was. Maar blijkbaar wil men daar niets verdienen, want ze geven mij liever mijn geld terug plus een korting op een volgende bestelling, dan de goederen te leveren. Inmiddels krijg ik ook geen reactie van de klantenservice meer. Jammer, het enige dat ik wilde was een aankoop doen, maar blijkbaar zit Zalando daar niet op te wachten.
Desired solution:
De bestelde kleding geleverd krijgen.