Complaint: Onmogelijke internetkosten

user-175116 on 23 April 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Youfone heeft (1) mij in strijd met de wet niet tijdig geinformeerd over de overschrijding van mijn internet bundel, (2) onmogelijk internet gebruik in rekening gebracht en (3) internet gebruik in rekening gebracht over een periode dat ik door youphone afgesloten was.

Desired solution:

Ik wil een antwoord op mijn mails en de bevestiging dat ik onjuist geinformeerd ben, dat youphone mij niet volgens de wet heeft geinformeerd en dat ik derhalve de spookfacturen niet hoef te betalen.
En een bevestiging dat ik opgezegd heb, want ik ik heb geen geld om youphone te betalen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant aangegeven hoe de kosten tot stand zijn gekomen en aangegeven dat wij wettelijk gezien niet verplicht zijn klant op de hoogte te houden van dataverbruik wanneer dit nationaal is

All complaints of