Complaint: Gratis maand unlimited

user-175467 on 25 April 2013 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb eind september 2012 bij de Pathé in Groningen een Pathé Unlimited-abonnement afgesloten. Toen was er een actie, bij het afsluiten van zo’n abonnement kreeg je één maand gratis lidmaatschap. Ik heb de vrouw achter de receptie twee dingen gevraagd.
Allereerst of het abonnement automatisch zou stappen na vier maanden (de minimale contractsduur). Zij heeft hierop bevestigend geantwoord. Thuis, bij het nalezen van de Algemene Voorwaarden bleek dit niet te kloppen.
De tweede vraag was hoe de gratis maand verrekend zou worden. haar antwoord was als volgt: “Na het opzeggen van uw abonnement kunt u nog één maand naar de film zonder dat u hiervoor heeft betaald.”
Nu wilde ik dinsdag, na het opzeggen van mijn abonnement, naar de film. Mijn kaart bleek niet te werken. In werkelijkheid zou de gratis maand verrekend moeten worden door een terugstorting van één maandbedrag (19E). Dit geld heb ik nog niet ontvangen, terwijl ik in maart mijn laatste betaling heb verricht.

Desired solution:

Met terugstorting van het geld en erkenning van de Pathé dat er veranderingen nodig zijn in de klantvoorlichting.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about PATHE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind PATHE to pickup complaint

All complaints of