Complaint: Lakse houding KPN bij storing

user-175673 on 26 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 23 april 2013 is door graafwerkzaamheden in verband met de aanleg van glasvezel in mijn gemeente (Meerssen) een kabel van KPN kapotgetrokken waardoor mijn internet- en belverbinding wegviel. Nu, 4 dagen later is dit euvel nog steeds niet opgelost. Vandaag had ik een 2e afspraak met KPN dat er tussen 10.00 en 12.00 uur een monteur zou langskomen. Op het moment dat ik dit bericht typ is het 15.34 uur. Ik heb echter nog geen monteur gezien en ook niets van KPN vernomen, ondanks dat ik hen om 12.35 en 15.00 uur telefonisch (via mobiel) op de hoogte heb gesteld van hun verzuim. Ze beloven trug te bellen. Dat is alles wat ze kunnen aldus de medewerkers en medewerksters van de klantenservice. Een reactie blijft echter uit. Dit getuigt van disrespect voor de klant en is op zijn zachtst gezegd als onbehoorlijk aan te merken.

Desired solution:

Per omgaande herstel van mijn internet- en belverbinding. Het duurt immers al 4 dagen!!!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of