Complaint: Overstapservice

user-175765 on 26 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In december 2012 overgestapt van upc naar kpn. Via de telefoon de bestelling gedaan en alles zou geregeld worden.
Nogmaals gevraagd aan de jongeman aan de telefoon of het overstappen helemaal wordt geregeld, antwoord JA.
Nu krijg ik toch ineens een rekening van de UPC, €111,54 voor de televisie. Gebeld met KPN, dit had ik zelf moeten opzeggen….Zelf opzeggen??? Ik had mijn contract maar helemaal goed moeten doorlezen en dan had ik KPN kunnen wijzen op de fouten die ze maakten.

Desired solution:

Vergoeding van de rekening van upc.
Korting op huidige pakket.
Leuke aanbieding oid

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of