My complaint:
ik heb een abonnement lopen via de Belcompany met een toestel verzekering
nu is mijn oude toestel in januari kapot gegaan
ik kon toen een nieuw toestel ophalen maar omdat ik voor 3 maand naar het buitenland zou gaan en niet in de gelegenheid was om een toestel op te halen kon ik dit later ook nog doen
nu kom ik gister bij de Belcompany in assen om een nieuw toestel op te halen staat er zogenaamd geen geld meer gereserveerd van de verzekering en kon ik dus geen toestel meekrijgen
ik heb een duidelijke email gehad waarin vermeld was dat het geld beschikbaar zou blijven
nu bel ik vandaag weer om te kijken of het nu geregeld is
hebben ze tot mijn grote ergernis de laatste telefoon verkocht en zeggen ze doodleuk ja volgende week krijgen ze we weer binnen zegt de man ook nog de telefoons waren er gister ook niet meer daarom kreeg je hem niet mee
ik had de telefoon gvd in mijn handen en kon hem volgens de collega’s niet mee krijgen omdat het zaakje daar niet goed geregeld was met het ruk systeem waar mijn geld op gereserveerd zou moeten staan
krijg ik ook nog eens te horen dat die me nu verder door de telefoon niet kan helpen en dat ik even langs moet rijden
ik moet gvd elke keer heen en weer met 2 kleine kinderen in de auto in een stad waar ik haast niet kan parkeren
ben er nu al 3 x voor niks geweest ik word er zo langzamer hand scheitziek van
ook omdat voor dit geval een hoop gedoe is geweest met de hoogte van het uitgekeerde bedrag van de Belcompany
dat is toen mooi opgelost maar nu dit weer
ik ben blij als ik over 3 maand van mijn abonnement af ben bij de Belcompany zo als je daar behandelt word en er word omgegaan met je daar word je op z’n zachts gezegd niet vrolijk van
Desired solution:
het liefst had ik dat ik de telefoon bij een andere winkel kan ophalen dan de Belcompany want ik word er echt scheitziek van hoe je behandeld word in ASSEN wat een $!@%$%^@# winkel zeg