Complaint: Oranje appeltje

user-176192 on 20 May 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb zaterdag 27 april een Telegraaf gekocht bij onze supermarkt Deen te Hoorn.
Mijn vrouw wilde namelijk graag het inmiddels beroemde appeltje hebben.
Thuis gekomen was deze al stuk. Terug naar de supermarkt en daar hebben ze 6 keer een andere appeltje gepakt en deze 6e was pas goed. Erg goedkoop gemaakt anders moet men geen 6 kranten openen. Supermarkt kon dus 6 kranten zonder appeltje verkopen iets wat ze niet leuk vonden maar klandize naar ons vondt men belangrijker. Toppie maar minder van de Telegraaf.

Desired solution:

Zorg voor deugedelijk materiaal en anders gewoon deze actie niet uitvoeren. Hoorde inmiddels veel mensen hierover.

All complaints of