Complaint: Spookverbruik simyo

user-176398 on 01 May 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Simyo brengt hoge kosten in rekening, terwijl de telefoon niet is gebruikt. Een rekening van 275,- is het gevolg + afsluiting telefoon. Geen waarschuwing-sms gekregen. Simyo reageert heel traag op abnormaal verbruik, waardoor de kosten uit de pan rijzen. Om weer aangesloten te worden moet direct de helft van de kosten worden betaald.

Desired solution:

coulance tav de rekening

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

11 years ago - Beste heer/mevrouw, Wij zien dat er eerder contact is geweest per email over uw verbruik. Onze systemen hebben internet verbruik geregistreerd. Het is belangrijk om er rekening mee te houden dat telefoons, ook zonder dat de gebruiker zich er bewust van is, verbinding kunnen maken met internet. We begrijpen dat het vervelend is om te worden geconfronteerd met een hoge rekening. Via onderstaande link kunt u veel handige informatie vinden over hoe een toestel veel mb's kan verbruiken. Ook staan er tips in over hoe onbewust mb verbruik te voorkomen is. https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989/ Vriendelijke groet, Simyo webcare simyo.nl/forum

All complaints of