Complaint: SNS bank

user-174655 on 01 May 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn beste,

Nadat ik +/- 30 minuten geleden mijn klacht had geschreven over de GNN
vroeg ik mijn eigen daarna ook af of ik een vergeten rekening van mijzelf
nog moet terugbetalen omdat de SNS failliet is.
Ik heb al een regeling getroffen met een financieel adviesbureau
maar desalniettemin vraag ik het mijn eigen toch af.
Nee heb je en ja kan je krijgen.

Met vriendelijke groet,

Marc Levering.

Desired solution:

Een hoop informatie waarmee ik misschien het èèn en ander kan terugdraaien.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Marcopgelost, Op basis van je gegevens die je hier heb ingevuld, krijgen we geen klantgegevens van je naar voren. Als je rekeningnummer mailt naar webcare@sns.nl, nemen we contact met je op en helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to SNS Bank to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

All complaints of