Complaint: Verkeerde ruitenwissers geleverd

user-176578 on 05 May 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 12 april 2 bosch ruitenwissers besteld. Ze kwamen na 6 dagen binnen, maar ze pastten niet (terwijl ik mijn kenteken heb opgegeven). Na 4 dagen heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn vraag. Ruitenwissers retour gezonden.
30 april kreeg een smsje dat mijn geld teruggestort zou zijn. 2 mei nog niets ontvangen. Het bedrag wat ik teruggestort krijg (als ik het al krijg) is exclusief 9 euro verzendkosten. Dat vind ik belachelijk, omdat mister-auto de verkeerde onderdelen heeft gestuurd en wettelijk verplicht is het hele aankoopbedrag (incl. verzendkosten) terug te storten.

Desired solution:

Dat heel het bedrag (incl de verzendkosten) op mijn rekening gestort wordt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Mister Auto Webshop to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

11 years ago - Beste heer/mevrouw, Het is mogelijk een retourbon aan te maken in uw account. Het aanmaken van een retourbon kan zonder het betalen van de retour kosten. Wij hebben dit voor u aangepast en het gehele bedrag wordt aan u terug gestort. Onze excuses voor de verwarring. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

All complaints of