Complaint: kaarten voor het zwembad besteld en betaald via ideal

user-176608 on 02 May 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag gebeld met CenterParcs de Kempervennen om kaarten te reserveren voor het zwembad. In eerste instantie ben ik prima telefonisch te woord gestaan. Ik kan de kaarten bestellen via de site www.dagjecenterparcs.nl/kempervennen daar mag je al je gegevens invullen en uiteindelijk via ideal betalen. dit alles heb ik gedaan en ga vervolgens met de kinderen zwemmen. Echter de dame achter de balie was minder aardig. In haar systeem was niet te zien dat de kaarten betaald waren dus dat mocht ik ter plekke nogmaals doen, anders werd er niet gezwommen. Nadat ik de bevestigingsmail van centerparcs@detoekomst.nl met daarop de betaalbevestiging heb overhandigd zij de dame doodleuk dat ik het bedrag ook had kunnen laten storneren en dat ze deze mail niet kon accepteren.
Vervolgens heb ik ingelogd en haar laten zien dat het toch echt van mijn ING-rekening is afgehaald. Er was geen gesprek mogelijk, mij keuze was nogmaals betalen of niet zwemmen. ik heb voor dit laatst gekozen en ben met de kinderen weer naar huis gereden.

Desired solution:

Dit is niet de eerste keer dat ik deze discussie aan de balie voer.
Normaal gesproken is de bevestigingsmail voldoende.

Graag ontvang ik het overgemaakte bedrag per omgaande terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van desbetreffend park. De gast heeft een dagje zwemmen aangeboden gekregen en het betaalde bedrag werd teruggestort.

All complaints of