Complaint: Levering nog steeds niet binnen !

user-176682 on 03 May 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 27 april besteld, en het zou 1 mei of 2 mei afgeleverd worden. Maar op 1 mei was mijn bestelling er nog niet, toen kreeg ik s’ochtends een mail dat mijn bestelling vertraging heeft! Vervelend!! En de middag kreeg ik weer een mail dat min bestelling uit het warenhuis is verzonden. Maar vandaag is het al de 3e werkdag dat er op de track en trace dezelfde status staat, namelijk : “verzending word voorbereid door de verzender” dat staat er al 3 werkdagen op! Ongelofelijk. Want zo kom ik niet verder. Heb toen een mail gestuurd. En hun antwoord was dat ik maar tot 9 mei moet wachten en dan pas weer contact met ze moet opnemen als de bestelling er nog steeds niet is. Ik raak hier echt gestrest van !!!!!!!!! Nu maar wachten wachten wachten….. Pffttttt. Het gaat hier trouwens om bestelling 10206016670004

Desired solution:

Zalando moet eens beloven dat ze echt binnen 3-4 werkdagen bezorgen! Want ik zie heel veel reacties dat zalando te laat leverd. Zeg dan niet dat het binnen 3-4 werkdagen komt! Als de bestelling te laat is gewoon geld terug ofzo! Want dan kan ik het op een andere site bestellen! Nooit meer zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte mevrouw Ling, Onze excuses voor de vertraging rondom uw bestelling. U geeft aan op 1 mei een verzendbevestiging van ons ontvangen te hebben en dat uw Track & Trace nog geen actuele informatie laat zien. Het is niet ongebruikelijk dat de Track & Trace van een bestelling in dit stadium nog geen actuele informatie laat zien maar voorzichtigheidshalve kunnen wij alvast een onderzoek opstarten. Mocht het onderzoek op 9 mei nog geen resultaat hebben opgeleverd beschouwen wij de bestelling als vermist en krijgt u het bestelbedrag terug. Wij hopen uiteraard dat uw bestelling zo spoedig mogelijk en naar tevredenheid geleverd wordt. Met vriendelijke groet, Joris de Waard Zalando Customer Care

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

U geeft aan op 1 mei een verzendbevestiging van ons ontvangen te hebben en dat uw Track & Trace nog geen actuele informatie laat zien. Het is niet ongebruikelijk dat de Track & Trace van een bestelling in dit stadium nog geen actuele informatie laat zien maar voorzichtigheidshalve kunnen wij alvast een onderzoek opstarten.

Mocht het onderzoek op 9 mei nog geen resultaat hebben opgeleverd beschouwen wij de bestelling als vermist en krijgt u het bestelbedrag terug. Wij hopen uiteraard dat uw bestelling zo spoedig mogelijk en naar tevredenheid geleverd wordt.

All complaints of