Complaint: Drama bij Zalando

user-176728 on 03 May 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte klacht.nl

Ik heb vorige maand een bestelling geplaats deze bestelling is kwijt geraakt bij de post,kan gebeuren geld terug gehad: Vervolgens bestel ik een jurk, blijkt dat de maaten op de site niet kloppen bestel je een 36, krijg je een 38.
Ik terug gebeld na 5x bellen excuses en 10 %kortings bonnen, ben ik nog niet geholpen. Eerste ontkent dat de maten niet klopen en dat het de fabrieksmaat is maar ik ben gaan zoeken op google en dit probleem speelt al meer dan een half jaar , ze hebben gewoon lak aan hun klanten. ze ruilen niet dus je word gedwongen nog een keer te bestellen en te betalen nu heb ik 2 keer dezelfde jurk besteld 1 te groot gekregen, en de volgende in de juiste maat besteld krijg ik een totaaaaal andere jurk groen blauw en een totaal ander merk. Ik ben zo boos heb ik weer gebeld krijg ik weer sorry en een kortingsbon die ik niet wil. voel me echt heel belachelijk gemaakt door hun , en totaal niet geholpen en serieus genomen. Ook als ik wil retouren moet ik tot 2 weken op mijn retour ticket wachten voor ik uberhaubt in de buurt kom van mijn geld terug krijgen. dus zit ik de hele maand met 200 euro minder voor niks…

Desired solution:

Ik wil de juiste jurk nu eindelijk eens een keer.. ik zit nu met 2 jurken en 200 euro lichter. ze kunnen hem ook bij nelly bestellen voor 50 euro duurder. Dus als ze het echt goed willen maken

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte mevrouw ZouZoutje, U geeft aan dat u twee keer de verkeerde jurk gekregen heeft. Dit betreuren wij zeer. Wij hebben dit doorgegeven aan de desbetreffende afdeling zodat dit uitgezocht kan worden. Wij raden u af het artikel wederom te bestellen. Helaas kunnen wij u niet garanderen dat wij u alsnog de juiste maat kunnen leveren. Uiteraard kunt u de verkeerd geleverde kledingstukken aan ons retourneren. Wij hebben u eerder vandaag een e-mail gestuurd met verdere informatie over het retourneren en een compensatie. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Joris de Waard Zalando Customer Care

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Er is hier mee helemaal niks opgelost met dat opervlakkige geouwehoer en een stomme 20 procent korting !! jullie hebben de jurk in maat 34 al meerder malen weer binnen gehad dus dit had netjes opgelost kunnen worden!! en nog adviseren de jurk niet opnieuw te bestellen!! NEE dat kan je beter op nelly.com doen !!

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

U geeft aan dat u twee keer de verkeerde jurk gekregen heeft. Dit betreuren wij zeer. Wij hebben dit doorgegeven aan de desbetreffende afdeling zodat dit uitgezocht kan worden. Wij raden u af het artikel wederom te bestellen. Helaas kunnen wij u niet garanderen dat wij u alsnog de juiste maat kunnen leveren. Uiteraard kunt u de verkeerd geleverde kledingstukken aan ons retourneren.

Wij hebben u eerder vandaag een e-mail gestuurd met verdere informatie over het retourneren en een compensatie.

All complaints of