Complaint: Blijf heel ver weg bij deze oplichters

user-176755 on 03 May 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Aan iedereen die nog geen klant is bij Simyo, NIET DOEN!!

In de afgelopen 5 jaar bij Vodafone heb ik nooit meer dan 200mb data per MAAND verbruikt. Ik ben sinds 29 april klant van Simyo en gisteren tussen 21.00 en 22.45 zou er volgens Simyo 720mb aan data zijn verbruikt. Hoe kom je hier achter? Vanmorgen was ik afgesloten en kon ik niet meer bellen of gebeld worden. Na contact opnemen met de klantenservice werd mij doodleuk verteld dat ik pas weer aangesloten word als ik de extra kosten heb overgemaakt.

De telefoon (iPhone 4) was thuis, waar wifi is, en ik heb de telefoon niet eens gebruikt. De klantenservice is kortaf en zeer onvriendelijk en geeft een standaard antwoord waar je niets aan hebt.

Het wordt tijd dat er actie wordt ondernomen. Ik heb vandaag op internet zitten zoeken en als je kijkt hoeveel klachten er zijn over spook data verbruik kan het niet anders dan dat er een fout zit in het systeem van Simyo. Geen enkele andere provider heeft zoveel exact dezelfde klachten als Simyo. Hier op klacht.nl staat het vol met dezelfde klachten en op het eigen Simyo forum ook. En ze zijn allemaal identiek. Alle dagen normaal gebruik en dan opeens in een zeer korte periode idioot hoog verbruik. Het feit dat Simyo hier niet serieus op in gaat en haar kop in het zand blijft steken vind ik zeer kwalijk.
Het lijkt zelfs alsof het bijna altijd gaat om eenmalig verbruik binnen 1 tot 2 uur.

Verder is het zo goed als onmogelijk om via de trage 3g verbinding van Simyo zoveel data in zo’n korte tijd te verbruiken. Theoretisch is het natuurlijk mogelijk met een max snelheid van 256kb/s maar niemand haalt die snelheid in de praktijk. En al helemaal niet constant over een langere periode……

Dus Simyo kop uit het zand en kom in actie voor jullie geen enkele nieuwe klant meer krijgen aangezien overal op internet alleen maar over jullie wordt geklaagd!

Aan iedereen die nog geen klant is bij Simyo, NIET DOEN!!

Desired solution:

Openheid over waar het probleem zit en excuus voor de manier waarop ze zich opstellen. Daarnaast natuurlijk vergoeden van de opgelegde extra kosten en een compensatie voor het feit dat ik ben afgesloten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

11 years ago - Beste heer/mevrouw, Vervelend om te lezen dat uw aansluiting was geblokkeerd en dat u er geen verbruik van kon maken. Wij zien in het systeem dat er contact is geweest met de klantenservice. Wij gaan er vanuit dat het probleem is verholpen. Mocht het probleem niet zijn verholpen dan raden wij u aan een e-mail te sturen naar webcare@simyo.nl. Vriendelijke groet, Simyo webcare simyo.nl/forum webcare@simyo.nl

All complaints of