Complaint: wat een ellende !!!!!

user-176771 on 03 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik zou bij het begin beginnen ,

Op 1 oktober zagen wij de reis naar turkije ( hotel saturn palace ) staan , er stond bij de laatste 5 stoelen voor vertrek vanaf zestienhoven , wij voor onze eerste gezin vakantie helemaal blij en hop naar het reisbureau en snel boeken . We waren zeer tevreden tot dat ik in januari inlogde op ” mijn arke ” bij de vlucht informatie stond datmijn vlucht zes en half uur zou duren wij dachten huh hoe kan dit nou ?? En hop weer naar het reisbureau daar werd gezegd ja mevrouw maar u maakt een tussenlanding in eindhoven , wij zeer verbaasd wat dit was ons NOOIT verteld .
Aangezien dat ik met 2 kleine kinderen zit wilde ik niet 6,5 uur onderweg zijn .. toen kwamen ze met een oplossing nou dan moet u vertrekken via amsterdam en dan gaat u rechtstreeks , maar daar kwamen toch weer extra kosten bij voor taxi enz . Toch nog even via mail klacht gestuurd , maar daar kwamen we niet uit omdat het zo gezegd onze eigen schuld was ons.

Nou log ik afgelopen maandag in , en zie ik tot mijn grote verbazing dat ik ook via amsterdam ook een tussenlanding moet maken in izmir ik dacht hun what the fuck..weer een totaal andere vlucht , en toch is mijn mondeling gezegd dat ik rechtstreeks zou gaan en weer naar het reisbureau . En nu weer omgezet naar
zestienhoven . Nu hebben wij contact gehad met het hoofdbureau en ik kon mijn reis annuleren en al mijn geld terug krijgen , wat is dit voor actie , het hotel zit al vol dus ergens anders boeken is ook geen optie.

Ik denk dat ik het maar op dwaling hou , want als er mondeling iets wordt gezegd telt dat ook staat trouwens ook in het sgr .

Ik heb al zo veel problemen met arke gehad dit is niet eens het hele verhaal ik zeg dan NOOIT meer bij arke !!!!!!

Desired solution:

10% korting op reissom en een oprecht excuus

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 27 juni 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of