Complaint: Internet Camping het Eibernest

cwouterse on 04 May 2013 about Skybites B.V. in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Helaas het internet op deze camping aangeleverd door Skybites is echt om te huilen, de snelheid is bedroevend laag of valt soms helemaal weg. De standaard mail van hen ben ik zo langzamerhand ook beu, ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen, maar dat is echt lariekoek.

Je betaald veel geld voor een dienst die het niet of nauwelijks doet, ik zou zeggen niet doen.

Ze zeggen wel zo leuk, je kan het vooraf testen want de website van de camping is gratis te bezoeken en dan kunt u de snelheid testen, maar dit is een broodje aap verhaal. Ze zorgen er namelijk wel voor dat de website van de camping goed bereikbaar is door hem gewoon lokaal te hosten. Dus eigenlijk heb je dan niet echt internet, maar intranet. En dat is wel een verschil.

Echt een afrader!

Desired solution:

Doe wat aan de capaciteit, pak downloaders aan! Maak het product goedkoper als jullie niet achter jullie eigen diensten kunnen staan

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Skybites B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Skybites B.V. to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Skybites B.V.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Skybites B.V.

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Internet Skybites [070500158] Eibernest Geachte heer/mevrouw Wouterse, Wij hebben uw melding op KLACHT.nl, evenals uw eerder verzonden rechtstreekse bericht naar onze klantenservice, in goede orde ontvangen. Uiteraard vinden wij het erg vervelend indien u problemen ondervond met het netwerk. Zoals in eerdere e-mailcorrespondentie vermeld, zijn vele pogingen om de snelheid op deze locatie te verhogen helaas op niets uitgelopen. Het is op dit moment gewoonweg niet mogelijk hier een hogere snelheid te behalen. Dit heeft allemaal te maken met de beperkingen in de infrastructuur (telefoonkabel). Het kan voorkomen dat het netwerk dan ook bij piekbelasting een lagere beschikbaarheid geeft, wat zich uit in traagheid en verbreken van verbindingen. Dit ligt helaas buiten onze macht. Wij zullen ondanks de beperkingen alles in het werk stellen om deze netwerken optimaal te laten functioneren. Skybites kan helaas geen support leveren op signaal- en snelheidsproblemen. Daarnaast is het zo dat bij inloggen akkoord wordt gegaan met de voorwaarden en de werking van het netwerk zoals het is. De aanschaf en het gebruik van de voucher is geheel op eigen risico. Wanneer het netwerk niet naar wens functioneert, raden wij u af een voucher aan te schaffen. U bent niet verplicht een voucher van Skybites aan te schaffen. Deze keuze is geheel aan u. Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluiten hierbij de melding. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.

Skybites B.V.

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Internet Skybites [070500158] Eibernest

Geachte heer/mevrouw Wouterse,

Wij hebben uw melding op KLACHT.nl, evenals uw eerder verzonden rechtstreekse bericht naar onze klantenservice, in goede orde ontvangen.

Uiteraard vinden wij het erg vervelend indien u problemen ondervond met het netwerk. Zoals in eerdere e-mailcorrespondentie vermeld,
zijn vele pogingen om de snelheid op deze locatie te verhogen helaas op niets uitgelopen. Het is op dit moment gewoonweg niet mogelijk hier een hogere snelheid te behalen. Dit heeft allemaal te maken met de beperkingen in de infrastructuur (telefoonkabel).

Het kan voorkomen dat het netwerk dan ook bij piekbelasting een lagere beschikbaarheid geeft, wat zich uit in traagheid en verbreken van verbindingen. Dit ligt helaas buiten onze macht. Wij zullen ondanks de beperkingen alles in het werk stellen om deze netwerken optimaal te laten functioneren. Skybites kan helaas geen support leveren op signaal- en snelheidsproblemen.

Daarnaast is het zo dat bij inloggen akkoord wordt gegaan met de voorwaarden en de werking van het netwerk zoals het is. De aanschaf en het gebruik van de voucher is geheel op eigen risico. Wanneer het netwerk niet naar wens functioneert, raden wij u af een voucher aan te schaffen. U bent niet verplicht een voucher van Skybites aan te schaffen. Deze keuze is geheel aan u.

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluiten hierbij de melding. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.

All complaints of