Complaint: Profiteren

user-176897 on 04 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een vlucht geboekt fly&drive naar Los angeles.We vertrekken 26 mei boekings class economic ik was in de veronderstelling dat als je de stoel reserveerd dat je dan nog kunt kiezen voor confort class als je op de site kijkt is het verschil voor twee pers 80 euro en ook beschikbaar.Ik bel naar de winkel zij belt mij terug en zegt doodleuk de prijs is 300 euro ik geef haar aan dat het verschil op desite 80 is en dus 300 oplichterij vind.Ik bel met de sevice afd leg mijn vraag voor van economic naar confort class zij zegt 80 euro voortwee onderweg naar de winkel om te betalen wordt ik gebeld dat het toch weer niet kan??????????? ik voel me niet serieus genomen nu moet ik ineens wachten tot a.s maandag en kan dus morgen niet mijn stoelen reserveren ik vindt dit dus echt niet kunnen als het nu een andere vlucht was maar ik ga gewoon van achter in het vliegtuig naar voor in het vliegtuig.Ik kan hier dus echt niet bij.Ik ben over deze gang van zaken ook niet op de hoogte gesteld bij het boeken.

Desired solution:

Gewoon upgraden voor 80 euro en niet via de rug van een klant proberen wat meer te verdienen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 27 juni 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of