Complaint: Arke vluchttijd verzet naar midden in de nacht

user-19260 on 07 May 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een reis geboekt bij Arke naar Turkije. Vakantie is behoorlijk aan de prijs: 2800 euro voor 8 dagen, met 2 volw en 1 kindje van 2,5. We hebben specifiek op prettige reistijden gelet, dat wil je namelijk met een kleintje.
We hebben uiteindelijke een resort gevonden die qua vluchttijden heen én terug in de middag zou zijn. We hebben andere resorts laten gaan, omdat die zeer ongunstige vliegtijden hadden. We moesten dan wel vanuit Dusseldorf vliegen. Eindhoven, waar we zeer dichtbij wonen, was ook een optie, alleen vlogen we dan om 05.30. Onze vertrektijd vanuit Dusseldorf was: 13.30 in de middag. Ideaal, wel uurtje verder rijden, maar dat hebben we ervoor over.

Reis betaald: tickets komen binnen. Nu vertrekken wij om 05.50 vanuit Dusseldorf. Zomaar even naar midden in de nacht. We kunnen nu om 01.00 vertrekken, nachtje overslaan. Kindje over de zeik. Heerlijk begin van je vakantie!

Ik heb gebeld met Arke. Staat in de algemene voorwaarden dat ze dit mogen doen. Tja, verrassend is dat natuurlijk niet. Maar aan de dame van de telefoon te horen gebeurd het omzetten van vluchttijden vaker wél dan niet.

Ik vind het compleet onacceptabel als je 2800 euro betaald voor een weekje dat ze je vluchttijd naar dit onacceptabele tijdstip zetten. Daarnaast kan het zelfs zijn dat ze dit op de dag van vertrek nog eens wijzigen (volgens de alg. vwaarden).

Eens maar nooit meer Arke. En ik zal het ook iedereen die het wel of niet wil horen vertellen. Hier kun je toch geen vakantie op plannen?

Desired solution:

Andere vlucht of andere vliegveld of andere vluchttijd. In ieder geval iets meer bieden dan \\\"dit staat in onze voorwaarden hoor\\\". Dat kan écht niet in deze tijd en voor dit bedrag!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 17 juni 2013 een schriftelijke reactie gestuurd naar de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of