My complaint:
Na telefonisch contact met de klantenservice van energiedirect.
Vertelde een zeer vriendelijke mevrouw, dat mijn klacht terecht was en dat ze mijn contract zou ontbinden en ik zou weer over kunnen naar de nederlandse energiemaatschappij.
Echter ontving ik deze week het volgende bericht van de nederlandse energiemaatschappij;
Geachte heer W.S. Heun,
Onlangs heeft de Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) de levering van elektriciteit en gas op uw adres beëindigd omdat EnergieDirect de levering heeft overgenomen. U heeft ons verzocht dit ongedaan te maken. Wij hebben uw verzoek opgepakt en koppelen hieronder onze bevindingen aan u terug.
Terugkoppeling
Wij hebben contact opgenomen met EnergieDirect. EnergieDirect stelt dat er op dit adres een rechtsgeldige overeenkomst afgesloten is. Hierdoor is het voor de Nederlandse Energie Maatschappij niet mogelijk om de overname zelf ongedaan te maken.
Voor vragen over uw overeenkomst met EnergieDirect kunt u contact opnemen met EnergieDirect. Als u vindt dat de levering onterecht is overgenomen, raden wij u aan een klacht in te dienen bij Consuwijzer.nl.
Desired solution:
per direct contract beeindigen en weer terugzetten naar vorige leverancier