Complaint: kassa

user-177743 on 11 May 2013 about Etos in category Drogisterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wilde afrekenen bij de etos in Haarlem en daar waren meerdere kassa’s aanwezig. Maar de rij stond halver wege de winkel en er stond niemand voor de kassa dus ik dacht dan loop ik naar voren.Maar helaas de kassa medewerkster zei bent u de eerst volgende ik zei weet ik niet dan mu u nu achter die lange rij gaan staan er stond niemand bij alle vier de kassa’s die rij begon halverwege de winkel .Ze hadden dat beter aan moeten geven en vindt het schandalig dat ik niet werd geholpen.Nou ik hoef dan ook geen spullen ga wel ergens anders heen!!!!!!

Desired solution:

Ze had me gewoon even kunnen helpen en dan had ik dat geweten voor de volgende keer als hun systeem dat is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Etos

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Etos to pickup complaint

All complaints of