Complaint: Extreem hoge rekening mobiel internet

user-177750 on 11 May 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds gister is mijn abonnement bij simyo afgesloten. Ik betaal altijd netjes mijn rekening via automatische incasso. Ik proberen simyo te bereiken maar ja donderdag(hemelvaart) en vrijdag dicht. Ik netjes een mail gestuurd waarom mijn telefoon is afgesloten zonder bericht. Blijk ik een rekening te hebben openstaan van 246 euro. Mijn abonnementsgeld is 8 euro per maand. In de mail staat dat ik 100 euro moet overmaken en dan sluiten ze me weer aan. Ik weet niet eens waar voor ik het moet betalen maar ik gok voor mobiele data, want ik heb nog steeds bel minuten over voor deze maand.

Desired solution:

Weer aansluiten en kosten weghalen van 246 euro want die heb ik nooit gebruikt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

11 years ago - Beste heer/mevrouw, Vervelend om te lezen dat uw aansluiting was afgesloten op een feestdag. Wij begrijpen dat het vervelend is om een hoge rekening te ontvangen waar u niet op had gerekend. Wij zien dat er contact is geweest met de klantenservice over de hoge kosten die zijn ontstaan. De systemen hebben internet verbruik geregistreerd. Helaas had u de internetbundel van 200MB volledig verbruikt. Er zijn applicaties welke voor hoog data verbruik zorgen. Het streamen van muziek/video zorgt veel mb verbruik. Filmpjes op Youtube of herhalingen van programma's bekijken zorgt voor veel mb verbruik. Ook het downloaden van programma's en muziek kost veel mb. Via onderstaande link kunt u veel handige informatie vinden over hoe een toestel veel mb’s kan verbruiken. Ook staan er tips in over hoe onbewust mb verbruik te voorkomen is. https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989/ Vriendelijke groet, Simyo webcare simyo.nl/forum

All complaints of